Bouwjaar | 20-04-2001 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 241.184 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 08-VV-NH |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
€ 2.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-04-2001 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 241.184 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 08-VV-NH |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carsforlife |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voor de blanken 4C |
Postcode | 7963 RP |
Plaats | Ruinen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20411986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carsforlife.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 308 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.707 kg
Laadvermogen: 1.093 kg
GVW: 2.800 kg
Milieu
Emissieklasse: Euro 3
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Bedankt voor uw getoonde interesse in de door ons aangeboden Renault
Renault Master T28 1.9dTi
KM STAND 241.184 N.A.P RAPORT OP LOCATIE
ORIGINELE NEDERLANDSE BUS
DE BUS RIJD PERFECT GEEN OPMERKINGEN.
Deze Renault Master komt uit 2001, werd geleverd van 01-02-2000 tot 01-11-2001. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2001 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 59 kW (80 PK) en een cilinderinhoud van 1900 cc.
De APK is geldig tot 17-11-2023
CAMPER PROJECT
ZIJ RAAM INGEBOUWD
PROF CHIPTUNING STAGE 1 105 PK
DB+WP VERVANGEN BIJ KM STAND 230.046
Wanneer u geïnteresseerd bent in deze voertuig graag telefonisch of per mail contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.
= Bedrijfsinformatie =
Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.
Let op: de inruilwaarde kan ook tussen verschillende autobedrijven flink verschillen. Een bedrijf gespecialiseerd in elektrische occasions, of bovag occasions zullen waarschijnlijk een lager bod doen op je auto.
CARSFORLIFE OFTEWEL AUTO'S VOOR HET LEVEN.
I.V.M DRUKTE ZIJN WIJ ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND
Wanneer u geïnteresseerd bent in deze auto, graag telefonisch of per mail contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.
( ( PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK ) )
Voor een goede en betrouwbare auto bent u bij ons aan het juiste adres
( ( GEEN AFLEVERINGSKOSTEN ) )
Deze kosten zitten al verwerkt in de prijs van de auto.
Wij houden ons bezig met INKOOP & VERKOOP van gebruikte occasions.
Wij staan bekend om onze snelle en vooral goede service. Daar draait het om bij CARSFORLIFE.
De langdurige relatie aangaan met de klant,
we weten dat we op die manier.
De meeste waarde kunnen leveren.
Wij vinden het fijn om elkaar te kennen, zodat we kunnen inspelen op wat u belangrijk vind.
Genieten van iedere kilometer en vertrouwen hebben in een occasion dat is een must.
Daarom verwelkomen we je graag bij CARSFORLIFE.
Uiteraard zijn we aangesloten bij de RDW, VWE en
Nationale Autopas (NAP). Nederland.
Door middel van de Autopas kunnen wij u dus
een kloppende kilometerstand garanderen.
Tevens kopen wij alle merken auto's in.
Directe contante betaling of via de bank en vrijwaring
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!