Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale '11 Pano Leder Clima

€ 4.949,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-06-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 283.934 km
Deuren 5
Kenteken 11-RLB-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 127 kW (173 pk)

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale '11 Pano Leder Clima


€ 4.949,-

Algemeen

Bouwjaar 25-06-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 283.934 km
Deuren 5
Kenteken 11-RLB-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 127 kW (173 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Prins
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jan Haarstraat 14
Postcode 7927 TC
Plaats Alteveer
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 362404 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.prinsautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 181 x 145 cm
Wielbasis: 276 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Laadvermogen: 612 kg
GVW: 2.107 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal

Lekke Koppakking!!!
Zylinderkopfdichtung nicht gut!!!
Leaking head gasket!!!

= Bedrijfsinformatie =

Inruil is altijd mogelijk.

Whatsapp nummer: 06-83537094

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Laguna | Orde op zaken stellen

De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?

Autotest | Renault Laguna Orde op zaken stellen

De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.

Plus

  • Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
  • nette prijs
  • dynamisch weggedrag

Min

  • Diverse ergonomische missers
  • Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren

Conclusie

Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.

De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.

Deel deze advertentie