Bouwjaar | 23-01-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.301 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-KND-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-01-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.301 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-KND-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTO DE GROOT RODEN B.V |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ceintuurbaan Noord, 118 |
Postcode | 9301 NZ |
Plaats | Roden |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5349444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degrootroden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Laguna Estate 2.0 16V Dynamique
- Kenteken: 88-KND-2
- Merk: Renault
- Model: Laguna Estate
- APK tot: 23-01-2025
- Tellerstand: 161301 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: F4R J8
- Vermogen: 125 kW / 170pk
- Ledig gewicht: 1463 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 480 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Keyless entry
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
Infotainment
- Audio-navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen/stof bekleding
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Verstelbare stuurkolom
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
AUTO DE GROOT RODEN B.V
Ceintuurbaan Noord, 118
9301NZ Roden
050 534 94 44
info@degrootroden.nl
www.degrootroden.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.