Bouwjaar | 05-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.453 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-HV-XS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.783 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 1.948,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.453 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-HV-XS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.783 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Leeuwen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 18 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2001 - mrt 2005
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 177 x 143 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Laat u veroveren door de charmes van deze puur Franse auto. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer getint glas, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. Natuurlijk behoren lederen versnellingspook, lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Even bellen voor een afspraak en deze Renault staat voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
De auto komen bekijken? Dat kan! U vindt ons aan de Kapitein Nemostraat 18 in Emmen.
Bellen alvorens u bij ons langs komt heeft onze voorkeur om teleurstelling te voorkomen.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 uur tot 18:00 uur.
Zaterdag: 08:30 uur tot 17:00
Zondag gesloten.
Telefoon: 0591-820350
E-mail: verkoop@vanleeuwenemmen.nl
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 0591-820350).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.