Bouwjaar | 08-01-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 318.116 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 14-ZF-FV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 318.116 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 14-ZF-FV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopoets Beilen |
Contactpersoon | Arthur Bagramjan |
Adres | Ossebroeken 12E |
Postcode | 9411 VR |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16519021 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopoetsbeilen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 186 x 173 cm
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.763 kg
Laadvermogen: 757 kg
GVW: 2.520 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik in de stad: 12,6 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 501 - € 531 per kwartaal
Al onze auto's zijn in zeer goede staat. Bovendien poetsen en polijsten wij de auto's, zodat ze er weer uitzien als nieuw. Ook het interieur is professioneel gereinigd. Dit alles bieden wij als extra service binnen de scherpe prijs waarvoor de auto's worden aangeboden.
BEL VOOR EEN AFSPRAAK EN KOM LANGS VOOR EEN PROEFRIT.
INRUIL IS MOGELIJK.
Openingstijden:
Maandag t/m Zaterdag: 09:00 - 17:30
's avonds en zondag op afspraak mogelijk!
AUTO POETS BEILEN
Ossebroeken 12
9411 VR BEILEN
Mob: 0616519021
Tel: 0593566933
W: www.autopoetsbeilen.nl
E: info@autopoetsbeilen.nl
Disclaimer: ondanks onze inspanningen is het mogelijk dat er fouten zijn gemaakt in onze advertenties. Het is dan ook niet mogelijk rechten te ontlenen aan onze advertenties. Wij adviseren u al hetgeen u van belang acht na te vragen bij de aankoop van een auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Espace | In de voetsporen van
De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?
De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- zeer ruim
- dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)
Min
- testauto niet vrij van rammels
- niet zo baanbrekend als eerste Espaces
- windruis bij a-stijlen
Conclusie
Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.
Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.
Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.