Renault Clio Estate 0.9 TCe Night&Day Airco | Navigatie | Trekhaak | Cruise Control | parkeersensoren | Isofix | NAP |

€ 7.995,-

Bouwjaar 27-05-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.537 km
Deuren 5
Kenteken GH-761-H Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Clio Estate 0.9 TCe Night&Day Airco | Navigatie | Trekhaak | Cruise Control | parkeersensoren | Isofix | NAP |


€ 7.995,-

Algemeen

Bouwjaar 27-05-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.537 km
Deuren 5
Kenteken GH-761-H Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Menges & de Vries Automotive
Contactpersoon Stefan Menges
Adres Phileas Foggstraat 90A
Postcode 7825 AM
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 820321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mengesendevries.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2014 - jan 2016

Technische informatie
Koppel: 135 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 565 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.195): Full Service Pakket: * Nieuwe APK keuring * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave ( wanneer nodig ) * Voertuig wordt schoon afgeleverd * Technische controle * Kentekenregistratie * Vrijwaren inruilauto * 12 maanden garantie of een maximum van 20.000 kilometer
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Bij deze auto zijn 2 originele sleutels aanwezig en de ingevulde onderhoudsboekjes. Tegen meerprijs is deze occasion af te leveren inclusief nieuwe APK, onderhoudsbeurt ( als nodig ) en 12 maanden BOVAG garantie, meerprijs € 1195,-

Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. Zoals deze Renault Clio Estate bijvoorbeeld. Hij heeft 133537 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2015. Met deze auto is een pittige rijstijl mogelijk, terwijl de motor toch spaarzaam met brandstof omgaat. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, dakrails, donker getint glas achter en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels horen tot de voorzieningen op deze auto.

U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het navigatiesysteem. Voor de belangrijkste functies van het geluidssysteem hoeft u uw blik niet van de weg te halen. De audiobediening bevindt zich op het stuur. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. De Renault is standaard voorzien van: isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteru

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie