Bouwjaar | 08-03-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.200 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XR-129-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.200 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XR-129-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Wout Bleeker V.O.F. |
Contactpersoon | Wout |
Adres | Meerweg 5c |
Postcode | 9482 TE |
Plaats | Tynaarlo |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 580546 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicewoutbleeker.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4267 x 1732 x 1475 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.098 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.198 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Renault Clio afkomstig van de eerste eigenaar.
Opzoek naar een ruime zuinige benzine auto? neem dan deze Renault Clio estate.
Deze rijk uitgeruste Renault is van binnen en buiten professioneel gereinigd en gepoetst.
Apk is geldig tot 8-3-2025. Wel word de auto door ons voorzien van een onderhoudsbeurt en garantie bij aflevering.
inruil mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
inruil bespreekbaar
tel 0592-580546 of 06-27340287
Wij rekenen geen afleverkosten en auto,s worden afgeleverd met nieuwe of reccente apk
Wij verzorgen voor u reparatie en onderhoud van alle merken personenauto's en lichte bedrijfswagens.
eventueel financieren behoort ook tot de mogelijkheden . Wij regelen dat via Dealer Totaal Concept [DTC]
dat geld lenen geld kost wist u natuurlijk al.
* Apk keuringen.
* Airco service.
* Schade reparatie's
* Ruitschade.
* In en verkoop van gebruikte auto's
* Accu's, Banden en Uitlaten altijd scherpe prijzen
Met vriendelijke groet,
Wout
www.autoservicewoutbleeker.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.