Bouwjaar | 20-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.628 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 96-SJ-FR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.628 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 96-SJ-FR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gerdes |
Contactpersoon | H.G.H. Gerdes |
Adres | Mr Ovingkanaal OZ 1A |
Postcode | 7891 EV |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 312420 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfgerdes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2005 - mei 2009
Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.570 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
De Renault Clio scoort! Niet alleen door zijn ruimte en zijn rijcomfort, maar ook door zijn eigenwijze uitstraling. Hebt u een vlotte rijstijl? Dan is deze Renault met zijn zuinige maar pittige motor geknipt voor u.
Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Gerdes is een echte dorpsgarage en opgericht in 2005 door Harold Gerdes. Harold is al bijna 30 jaar actief in de autobranche en heeft het bedrijf de afgelopen jaren flink gemoderniseerd en uitgebreid. Met onze vijf collega's en moderne apparatuur kunnen wij iedereen tot dienst zijn. Ons enthousiaste team besteed veel zorg en aandacht aan alles in en rond uw auto.
Onze klanten komen graag binnen wandelen voor een praatje of een kopje koffie, iets waar we erg trots op zijn! Klantvriendelijkheid en gastvrijheid staan bij ons dan ook hoog in het vaandel. Daarom houden wij van een laagdrempelige en transparante bedrijfsvoering. Zo weet u altijd precies waar u aan toe bent.
Wij zijn ook erkend BOVAG-bedrijf. Hierdoor bent u verzekerd van uitstekende service. Wij zorgen dat u zorgeloos de weg op kunt. Het BOVAG-keurmerk staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit en garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.