Renault Captur 0.9 TCe Intens | Camera | Sensoren achter |

€ 14.999,- incl. BTW

Bouwjaar 27-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 62.071 km
Deuren 5
Kenteken TK-506-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Intens | Camera | Sensoren achter |


€ 14.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 62.071 km
Deuren 5
Kenteken TK-506-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Betag BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ossebroeken 1
Postcode 9411 VR
Plaats Beilen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)593 - 522010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.betag.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Captur 0.9 TCe Intens | Camera | Sensoren achter |


- Kenteken: TK-506-G
- Merk: Renault
- Model: Captur
- APK tot: 25-09-2025
- Tellerstand: 62071 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 898 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: H4B B4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1148 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.1 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 412 cm
- Breedte: 178 cm
- Hoogte: 1566 cm
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterspoiler
- Afwijkende dakkleur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor achter
- Two-tone metaalkleur

Infotainment

- Audio installatie
- DAB
- Mp3-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- LED mistlampen
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Rijden in een Franse auto is al decennia een comfortabel genoegen. Vraag het maar aan de fans. Hoort u meteen over de opvallend goede prestaties en de duurzame constructie. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Ingebouwde spraakbediening maakt het mogelijk om de auto te bedienen zonder dat uw aandacht wordt afgeleid. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aanko

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie