Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Techno

€ 33.950,- incl. BTW

Bouwjaar 21-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.525 km
Deuren 5
Kenteken CA-48-97 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 11.861 kW (16.155 pk)

Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Techno


€ 33.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.525 km
Deuren 5
Kenteken CA-48-97 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 11.861 kW (16.155 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf J. Hoiting
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdstraat 22
Postcode 7751 GC
Plaats Dalen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)524 - 551333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hoiting.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2022 - 2023

Technische informatie
Vermogen: 11886 kW (16160 PK)
Vermogen brandstofmotor: 118 kW (160 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 39 liter
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Accu: 10 kWh

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.516 kg
Max. trekgewicht: 750 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 20-11-2024
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 04:30
Bruikbare accucapaciteit: 9.5 kWh

= Bedrijfsinformatie =

Bij Autobedrijf Hoiting koopt u een betrouwbare en zorgvuldig gecontroleerde occasion.

Deze occasion wordt voor de getoonde prijs geleverd inclusief een geldige APK, vloeistoffencontrole en de tenaamstellingskosten.
Voor de getoonde prijs kunt u dus daadwerkelijk rijden met deze occasion.

Wij adviseren u echter het Hoiting Plus Pakket voor € 595,-

Kiest u voor het Hoiting Plus Pakket, dan zal de occasion naast garantie voorzien zijn van:
-Een uitgebreide- en professionele inspectie
-Onderhoud volgens fabrieksvoorschriften
-Een verse APK
-Een professionele reconditionering van zowel het in- en het exterieur
-Brandstoftank minimaal half vol
-12 maanden aanvullende Hoiting mobiliteitsgarantie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie