Bouwjaar | 12-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.719 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-716-RK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
€ 23.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.719 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-716-RK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Santing |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 56-A |
Postcode | 7916 PD |
Plaats | Elim |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 352432 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.santing-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 68 kW (93 PK)
Vermogen elektromotor(en): 49 kW (67 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Accu: 10 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.539 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,6 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Deze Renault Captur komt uit 2021, werd geleverd van 01-05-2020 tot 30-06-2022 en kostte toen € 34.279,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 68 kW (92 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 173 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 1,5 liter per 100 km en hij weegt 1539 kg. De APK is geldig tot 12-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 125,58 per kwartaal.
Dealer onderhouden Captur Nederlandse Auto met Nap Onderhoudsboekjes aanwezig + dubbele sleutels in de Luxe Intens Uitvoering Thuis Lader Aanwezig
Voor meer info over al onze occasions kijk op www.santing-autos.nl
BIJ ONS GEEN AFLEVERINGSKOSTEN DEZE PRIJS IS ALL-IN RIJKLAAR
*GELDIGE APK
*VLOEISTOFFEN CONTROLE EN AANVULLEN
*TENAAMSTELLING VOERTUIG
*VRIJWARING INRUILAUTO
*GARANTIE / INRUIL / FINANCIERING MOGELIJK VRAAG NAAR DE MOGELIJKHEDEN
= Bedrijfsinformatie =
MOBIEL 0630147055
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.