Renault Captur 0.9 TCe Dynamique|Navi|Clima|Trekhaak|17LM|1e Eig.|NL auto

€ 10.950,-

Bouwjaar 17-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 130.561 km
Deuren 5
Kenteken ND-215-J Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique|Navi|Clima|Trekhaak|17LM|1e Eig.|NL auto


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 130.561 km
Deuren 5
Kenteken ND-215-J Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Van Wieren
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 3A
Postcode 7944 HT
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55370770 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autohuisvanwieren.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Laadvermogen: 573 kg
GVW: 1.653 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 495): Optioneel afleverpakket: Optioneel : Afleveringspakket € 495,- bestaande uit:
Dit afleverpakket bevat: Afleveringsbeurt ( volgens schema ), Nieuwe APK (indien nog minder als 6 maand resterend)

Originele Nederlandse volledig dealeronderhouden Renault Captur 0.9 TCe ( 90 pk ) Dynamique van de 1e eigenaar met o.a. climate control, cruise control, navigatie, telefoon bluetooth, 17" Bi_Color velgen, two-tone lak, trekhaak, led dagrijverlichting, donker glas achter, keyless entree, mistlampen voor, regensensor, multimedia, all season banden etc! Laatste onderhoudsbeurt gehad op 17-11-2023 bij 124.322 km, apk t/m 17-1-2025

= Bedrijfsinformatie =

Met Autohuis van Wieren, gaan we terug naar de basis, terug naar waar het allemaal begon, naar het vertrouwde pand aan de Industrieweg 3 in Meppel. Hét vertrouwde gezicht van Opel dealer Rijkmans (Tweelo) is terug in Meppel onder een nieuwe naam, in een nieuw jasje maar met dezelfde vertrouwde filosofie; We zijn altijd dichtbij!

Al onze geadverteerde auto's worden aangeboden tegen meeneemprijzen.
(Rijklaar) extra garantie, tenaamstelling, financieren en verzekeren is in overleg mogelijk

Optioneel afleveringspakket € 495,- bestaande uit:
- Nieuwe APK (indien nog minder dan 6 maand resterend)
- Afleveringsbeurt

Bel voor meer informatie Hans van Wieren 06-55370770
of per E- mail: hans@autohuisvanwieren.nl

Bezoek onze website voor meer occasions op : www.autohuisvanwieren.nl

Helaas zijn wij niet altijd in staat om aanwezig te zijn. Voorkom teleurstelling en neem daarom altijd contact met ons op alvorens u ons bezoekt

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie