Bouwjaar | 12-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.472 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-SNG-32 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.472 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-SNG-32 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTO DE GROOT RODEN B.V |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ceintuurbaan Noord, 118 |
Postcode | 9301 NZ |
Plaats | Roden |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5349444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degrootroden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Captur 0.9 TCe Expression
- Kenteken: 5-SNG-32
- Merk: Renault
- Model: Captur
- APK tot: 12-11-2024
- Tellerstand: 64472 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Motorinhoud: 898 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: H4B A4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1076 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 412 cm
- Hoogte: 1566 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Navigatie pakket
- Airco (automatisch)
- Audio-navigatie full map
- Dimlichten automatisch
- Regensensor
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Keyless entry
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
Deze goed onderhouden Renault Captur is afkomstig van 2e eigenaar .
Wij leveren deze auto rijklaar inclusief 12 maanden garantie en afleverbeurt .
AUTO DE GROOT RODEN B.V
Ceintuurbaan Noord, 118
9301NZ Roden
050 534 94 44
info@degrootroden.nl
www.degrootroden.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.