Bouwjaar | 29-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.804 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-373-SG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
€ 114.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.804 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-373-SG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jurjens Automotive |
Contactpersoon | M.W. Jurjens |
Adres | Setheweg 14d |
Postcode | 7942 LB |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 285/35 R22
Bandenmaat achter: 315/30 R22
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 286 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.175 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 2.915 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 261 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 378 - € 430 per kwartaal
| Keramisch remsysteem | Licht gewicht Sport pakket | Sport Chrono | Burmester High End audiosysteem | LED koplampen | Carbon dak | Carbon diffuser | Sportuitlaat | 22" GT Design velgen | Cabron sierlijsten | Adaptive Cruise | Sportzetels | 4x Stoelverwarming | Stuurwielverwarming | Alcantara hemelbekleding | Luchtvering met PASM | Parkeerhulp + camerasysteem | Elektrische kofferklep | Elektrische trekhaak | Volledig Posche dealer onderhouden | Porsche Approved | 2019 | 120.804 km | EUR 114.900 |
Porsche Cayenne Coupé 4.0 Turbo (550pk)
Het is het ogenschijnlijke compromisloze wat de Porsche Cayenne Coupé kenmerkt. Ruim 2 ton legt de Cayenne in de schaal, maar natuurwetten lijken niette bestaan voor deze auto. Toegegeven, specifiek dit exemplaar is exact samengesteld voor de beste prestaties. Daar de Coupé reeds bredere sporing heeft ten opzichte van de conventionele Cayenne is voor dit exemplaar het maximale aangevinkt als het gaat om 'Light weight packages'. Hierdoor staat de Coupé niet alleen op de maar liefst 22" Cayenne GT Spider design velgen, maar is er maximaal gebruikt van carbon. De diffuser is uitgevoerd en het dak is volledig uit Carbon opgetrokken. Dit laatste heeft een voordeel van 21kg. Niet veel wellicht, maar het is uiteraard volledig boven uit de carrosserie gehaald en dat merk je. Naast de dakspoiler is er de adaptieve kofferklep spoiler die elektrisch omhoog komt en zorgt voor meer down forse. Dan de remmen, naast staal en de PSCB remmen die Porsche levert zijn de PCCB remmen het beste dat je kunt krijgen. De keramische remmen worden gevormd door remschijven met een waanzinnig grote diameter en remklauwen die amper in de 22" velgen passen.
Onder de kap de zwaarst mogelijke motorisering. De 3.996cc metende V8 is voorzien van twee turbo's en geeft de mastodont een waanzinnige 550pk mee. Ondanks het feit dat de Cayenne Coupé een SUV - of Cross Over is, zoals u wilt, zijn de prestaties ongekend en vergelijkbaar met high-end sportwagens. In slechts 3,9 seconden katapulteert de auto vanuit stilstand naar 100 km/h en hij boenderd dood leuk door tot 286
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!