Porsche 911 GT3 9ff GTurbo1000 1050pk/1100Nm 6-bak Sport Classic One Off

€ 199.888,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-09-2008
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.576 km
Deuren 2
Kenteken JL-721-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.894 cc
Vermogen 771 kW (1.050 pk)

Porsche 911 GT3 9ff GTurbo1000 1050pk/1100Nm 6-bak Sport Classic One Off


€ 199.888,-

Algemeen

Bouwjaar 11-09-2008
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.576 km
Deuren 2
Kenteken JL-721-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.894 cc
Vermogen 771 kW (1.050 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Huisman BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ossebroeken 20
Postcode 9411 VR
Plaats Beilen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)593 - 542233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 51490393 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.eenhuismanauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2006 - aug 2008

Technische informatie
Koppel: 1100 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 2,9 s
Topsnelheid: 392 km/u

Maten
Wielbasis: 236 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.370 kg
Laadvermogen: 310 kg
GVW: 1.680 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 307 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik in de stad: 19,8 l/100km (1 op 5,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantie: 12 maanden
Garantie: 30.000 km
Garantie: De wettelijke garantie op een tweedehands auto valt onder de wet 'Verkoop en garanties voor consumentengoederen' en heeft een duur van 12 maanden. Deze wettelijke garantie verzekeren wij bij Autogarantie.nl en is van toepassing als u een auto bij ons koopt, mits de verkoopprijs boven de € 4.500,- is inclusief BTW en BPM. De premie is verwerkt in de kosten rijklaar maken, de getoonde prijzen zijn dus allemaal rijklaar inclusief 12 maanden Luxury&Performance garantie inclusief Pechhulp. Een langere periode tot 24 maanden is uiteraard mogelijk. De Luxury & Performance is speciaal ontwikkeld voor exclusieve auto's in het hoogste segment. Dus auto's met veel vermogen, een hoge nieuwprijs en/of uit het hoge segment! Indien u meer informatie wenst, dan kunt u ons benaderen of kijken op www.autogarantie.nl. Mocht een auto niet normaal gebruikt worden, dan is elke vorm van garantie uitgesloten. U moet dan denken aan het (chip)tunen van je auto, inzetten tijdens een autorace of rally of bij gebruik als taxi, lesauto of ander beroepsvervoer. Ook achteraf gemonteerde accessoires vallen niet onder de garantie, alsook de eventuele problemen die ontstaan zijn door de montage hiervan. https://www.autogarantie.nl/voorwaarden/luxury-performance-2022/

Behoefte aan een Porsche, maar geen zin in een dertien-in-een-dozijn-variant? Wellicht is deze 911 wat voor je. Deze occasion verliet in 2008 de fabriek uit Zuffenhausen als een 911 GT3. Met 415 pk, een sprint naar de honderd in 4,1 tellen en een top van 310 km/u, geen lullig apparaat. De 911 kreeg echter een kuurtje. En wat voor één. De auto werd omgetoverd door 9ff in een beestachtige machine. Het blok werd onder andere voorzien van luchtgekoelde turbo's en het vermogen nam explosief toe. De laatste eigenaar was echter niet geheel tevreden over de auto, deze vond de auto te heftig qua looks. De GT3 werd daarom opnieuw aangepakt. De luchtgekoelde turbo's werden vervangen voor watergekoelde turbo's. Een tot in detail en perfect uitgevoerde metamorfose naar deze "Sport Classic" look

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie