Porsche 911 Cabrio 3.6 Carrera-NL auto-Navi-Xenon-19-

€ 54.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-03-2007
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.700 km
Deuren 2
Kenteken 95-TX-ZX Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.596 cc
Vermogen 239 kW (326 pk)

Porsche 911 Cabrio 3.6 Carrera-NL auto-Navi-Xenon-19-


€ 54.500,-

Algemeen

Bouwjaar 05-03-2007
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.700 km
Deuren 2
Kenteken 95-TX-ZX Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.596 cc
Vermogen 239 kW (326 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Dolfsma
Contactpersoon Raymond Dolfsma
Adres Dijkhuizen 95
Postcode 7961 AH
Plaats Ruinerwold
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website garagedolfsma.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6

Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 235/35 R19
Bandenmaat achter: 295/30 R19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 280 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 181 x 131 cm
Wielbasis: 235 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.920 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 275 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik in de stad: 17 l/100km (1 op 5,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Deze Porsche 911 Cabrio komt uit 2007, werd geleverd van 01-01-2005 tot 31-08-2008 en kostte toen € 155.406,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 239 kW (325 PK) en een cilinderinhoud van 3596 cc.
*****
De personenauto heeft een topsnelheid van 280 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 5,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 11,4 liter per 100 km en hij weegt 1495 kg. De APK is geldig tot 08-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.
*****
Wie zei daar dat er geen emotie meer in auto's zit? Achter het stuur van deze Porsche 911 Cabrio kunt u het nog steeds ervaren, kilometer na kilometer. Een zescilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. De lederen bekleding benadrukt de luxe uitstraling van deze auto. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Met behulp van slimme techniek opent of sluit het cabriodak geheel elektrisch. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
*****
Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. Altijd goed zicht dankzij de regensensor, onder alle weersomstandigheden. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! Natuurlijk behoren buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie