Bouwjaar | 24-10-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.492 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.824 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
€ 77.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.492 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.824 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Frieling Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob le Mairestraat 76 |
Postcode | 7825 XH |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15094748 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.frieling-automotive.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Technische informatie
Koppel: 415 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 296 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.515 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.920 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 259 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik in de stad: 16,5 l/100km (1 op 6,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Prachtige Porsche 991 / 997.2 aangeboden rechtstreeks vanaf de eerste eigenaar in de fraaie kleur: Meteor Grey Metallic. De auto is enorm rijkelijk aangevuld met de onderstaande opties. Mocht u verdere vragen hebben, kunt u ons altijd bellen of een bericht sturen.
Extra Opties:
342 Verwarmde stoelen
405 19" Carrera Classic-wiel
425 Achterruitwisser
431 Driespaaks multifunctioneel stuurwiel van glad leer
446 Wieldoppen met gekleurd embleem
454 CRUISECONTROL
567 VOORRUIT MET TOPTINT
603 Dynamische bochtenverlichting
635 Park Assist-systeem
666 Telefoonmodule voor PCM
672 Navigatiemodule voor PCM
674 VOORBEREIDING VAN VOERTUIGTRACKINGSYSTEEM
680 BOSE high-end geluidspakket
762 lanceerauto
810 Vloermatten in interieurkleur
870 Universele audio-interface
P01 Adaptieve sportstoelen met bestuurdersgeheugen
P12 Zelfdimende spiegels en regensensor
---
Inruil is mogelijk, laten we samen kijken naar de mogelijkheden.
Bezichtigingen enkel op afspraak, u kunt ons bereiken op : 0615094748
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.