Porsche 911 2.7 S TARGA

€ 124.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-06-1976
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.600 km
Deuren 2
Kenteken NJ-VR-73 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.687 cc
Vermogen 129 kW (176 pk)

Algemeen

Bouwjaar 01-06-1976
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.600 km
Deuren 2
Kenteken NJ-VR-73 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.687 cc
Vermogen 129 kW (176 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam W. ter Braake Motoren
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 8
Postcode 7948 NE
Plaats Nijeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 492255 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 54234222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.terbraake.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airconditioning
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

In 1995 door mij zelf geïmporteerde Porsche (uit USA/Texas)
Dit is het unieke zeldzame(smalle)model met als eerste een gegalvaniseerde carrosserie.
In 1997 de auto geheel professioneel over laten spuiten in de originele Oak-groene Porsche metallic kleur.
Er is niets aan geplamuurd of gelast of uitgedeukt. Een geheel schadeloos verleden.
Onderkant is als nieuw en alle nummers komen keurig overeen volgens specificatie.(matching numbers)
Interieur uitgevoerd in bruin leer helemaal origineel en keurig netjes.
In 2012/13 complete motor- onderhoud +afstellen door Porsche specialist
o.a. pakkingen,keeringen,distributie-spanners,koppeling en ontsteking vernieuwd(facturen aanwezig)
Originele uitlaat,(USA)-koplampen en stootrubbers nog aanwezig.
Dit model is uitgevoerd met de fraaie en ken merkende Fuchs-velgen en voorzien van airco,
Al met al een waar feest om in deze auto te rijden! (zonder rem en stuurbekrachtiging)
In de 27 jaar dat ik deze auto in mij bezit heb, slechts 5000 mls. mee
gereden en dat is ook de reden tot verkoop van deze prachtige auto.
Betaling per bank of cash maar geen bitcoins of andere valuta�s

Een bezichtiging op afspraak graag.

Wij zien u graag eens in Nijeveen (bij Meppel) Openingstijden www.terbraake.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie