Bouwjaar | 01-12-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.115 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-682-ZL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 26.999,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.115 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-682-ZL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Betag BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ossebroeken 1 |
Postcode | 9411 VR |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)593 - 522010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.betag.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Peugeot Rifter 1.2 | Apple Carplay | Bluetooth | Rails | DAB
- Kenteken: X-682-ZL
- Merk: Peugeot
- Model: Rifter
- APK tot: 01-12-2024
- Tellerstand: 29115 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1199 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: HN05
- Vermogen: 81 kW / 110pk
- Ledig gewicht: 1373 kg
- Max. trekgewicht: 1150 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 440 cm
- Breedte: 185 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Pakket: Pack Connect
- Apple Carplay/Android Auto
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- WiFi voorbereiding
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Uitstelbare zijruiten achter
- Zijschuifdeur links
- Zijschuifdeur rechts
Infotainment
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- WiFi voorbereiding
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bagagedek
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
De karakteristieke vormgeving van oppervlakken en designelementen geeft deze Peugeot Rifter zijn stijlvolle looks. Daarbij is het ook nog eens een comfortabele auto die met zijn krachtige motor uitstekende prestaties levert. Deze auto uit 2020 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 29115 kilometer. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Een prettige maar ook veilige extra is de schuifdeur voor passagiers. Ruim instappen, geen openslaande portieren die voor ongelukken zorgen... Een riante optie! Bij de rijke uitrusting horen ook aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen.
Had u de auto nou wel afgesloten? Met Connected Services checkt u het overal en altijd. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. Extra opties op deze auto zijn: met startonderbreker, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
In deze auto zijn verschillende tec
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot Rifter | Te goed
Het concept is eenvoudig: neem een bestelauto voor zakelijk gebruik en maak daar een personenauto van. Omdat bij een bedrijfsauto de functionaliteit en kosten voorop staan, is het resultaat een ruime en heel voordelige gezinsauto. Peugeot is altijd succesvol geweest met dat concept onder de naam "Partner Tepee", de personenautoversie van de Partner. Met de komst van de nieuwe Partner, volgt ook de nieuwe gezinsauto, genaamd "Rifter".
De Peugeot Rifter is een gezinsauto op basis van een bestelauto. De Rifter is verfijnder en rijker uitgerust dan de bedrijfsauto. Dat lijkt mooi, maar zorgt ervoor dat het financiele voordeel nihil is
Plus
- beperkte off-road mogelijkheden dankzij GripControl
- heel veel ruimte
- sterke, zuinige 130 pk dieselmotor
Min
- directe besturing minder prettig voor passagiers
- dorstige en matig presterende 100 pk benzinemotor
- vanwege rijke uitrusting nauwelijks voordeliger dan een MPV of SUV
Conclusie
Peugeot introduceert de Rifter: de gezinsauto op basis van de Partner bedrijfsauto. Peugeot heeft voor een aparte naam gekozen omdat het verschil tussen de gezinsauto en de bedrijfswagen groter is dan voorheen. De Rifter heeft een veel verfijnder onderstel en een directere besturing dan de Partner. Met de komst van de Rifter is het daarom gedaan met de ontwapenende eenvoud van het rijden met een bestelauto. Daarbij is de Rifter te voorzien van alle luxe en veiligheidsvoorzieningen van de andere Peugeot personenauto's.
Dit laatste is zowel het sterkste als het zwakste punt van de Rifter. De Rifter is veruit de meest verfijnde en comfortabele auto in zijn soort. Maar... auto's zoals deze worden juist gekocht vanwege de eenvoud en de daarbij behorende lage prijs. In dat opzicht is de Peugeot Rifter misschien wel te goed.