Bouwjaar | 22-01-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.251 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XS-354-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 9.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.251 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XS-354-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoCrew Assen - Jawad Cars |
Contactpersoon | H.S. Jawad |
Adres | Industrieweg 36c |
Postcode | 9403 AB |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 371514 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jawadcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2014 - dec 2015
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 72 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 185 x 148 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Laadvermogen: 705 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.775 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal
Goede prestaties, aantrekkelijke extra's en perfect onderhouden: deze Peugeot 508 SW stelt zich graag aan u voor! Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het panoramadak zorgt voor zicht, licht en een enorm ruimtelijk gevoel. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Het luxeniveau in deze Peugeot is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Met keyless entry stapt u in zonder dat u de sleutel uit uw jas of tas hoeft te halen. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn navigatiesysteem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Peugeot 508 SW samen. Stoppen en stilstaan op een helling wordt een fluitje van een cent dankzij de hill hold control. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door head-up display, dodehoekdetectie en bandenspanningcontrolesysteem.
Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Peugeot wilt aanschaffen. Wacht daar dan niet mee en reserveer hem nu direct. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering te bespreken.
= Bedrijfsinformatie =
AutoCrew Assen - Jawad Cars al ruim 20 jaar een begrip in de omgeving. wij zijn gecertificeerd BOVAG autobedrijf en Bosch dealer.
De auto's die wij leveren zijn met zorg geselecteerd op kwalite
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.