Bouwjaar | 30-05-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.918 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-559-DR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.918 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-559-DR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Thalen Beilen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Asserstraat 50 54 |
Postcode | 9411 LN |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)593 - 582010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autothalen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 49 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 183 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.340 kg (ongeremd 745 kg)
Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieurkleur: Alcantara Mistral Grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 30 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Garantielabels: Leeuwekeur Plus, Leeuwekeur Comfort, Leeuwekeur Plus XL, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Pakket demo:
Beschikbaar bij auto's tot 1 jaar oud voor een meerprijs van €395,-
Bestaande uit:
+ Onderhoudsbeurt conform schema
+ Lopende fabrieksgarantie (minimaal 12
maanden)
+ Poetsen van de auto (auto wordt
gereconditioneerd en gedesinfecteerd)
+ 24/7 pechhulp in Europa
+ 10.000 km of 12 maanden onderhoudsvrij
+ Navigatie update naar meest recent
beschikbare software/kaart
+ Halve tank brandstof c.q. tractiebatterij
volledig opgeladen
+ Nieuwe mattenset
+ Vervangend vervoer
Dit afleverpakket bevat: Leeuwekeur Plus; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Basiskleur: zwart / zwart
Welkom bij Autobedrijf Thalen Beilen B.V. Sinds 1968 zijn wij officieel Peugeot dealer in Beilen, ook zijn wij al vele jaren BOVAG lid. Wij hebben altijd een ruim assortiment (jong) gebruikte auto's met een heldere historie. Wij proberen al onze auto's zo correct mogelijk te adverteren. Zet- en drukfouten zijn hierbij voorbehouden. Bij aankoop van een gebruikte auto kunt u bij ons kiezen voor een optioneel afleverpakket. De prijs van het afleverpakket is afhankelijk van de leeftijd en kilometerstand van de aangeboden auto. Al onze afleverpakketten bestaan minimaal uit; een onderhouds beurt volgens schema, 12 maanden BOVAG garantie, poetsen van de auto, 1 jaar pechhulp, navigatie update, halve tank brandstof c.q. geladen tractiebatterij, nieuwe mattenset en 10.000 kilometer of 12 maanden onderhoudsvrij rijden. Meer informatie over onze afleverpakketten kunt u vinden op onze website: www.autothalen.nl of via een van onze verkoopadviseurs op tel: 0593-582010. Naast verkoop is vanzelfsprekend inruil, financiering, private lease en financial lease mogelijk.
Bent u liever online met ons
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.