Bouwjaar | 21-03-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.455 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 59-ZTH-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-03-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.455 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 59-ZTH-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Dolfsma |
Contactpersoon | Raymond Dolfsma |
Adres | Dijkhuizen 95 |
Postcode | 7961 AH |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | garagedolfsma.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 481 x 185 x 149 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.375 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Afleverpakket (6)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Autotrust garantie
In vorm en stijl zijn Franse auto's onovertroffen, bovendien bieden ze uitstekende rijkwaliteiten. De aandrijving van deze Peugeot komt voor rekening van een viercilinder motor en een automatische transmissie. Geniet van de lichtinval en het uitzicht van het grote glazen panoramadak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op aluminium dakrailing, metallic lak en elektrisch bedienbare ramen voor.
*****
Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een navigatiesysteem en het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. In deze Peugeot kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Eenmaal op de plaats van bestemming helpen de parkeersensoren achter u om veilig in te parkeren. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. De uitrusting van deze auto is met schakel flippers aan het stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
*****
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Peugeot 508 SW samen. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst.
*****
Natuurlijk kunt u de kwaliteiten van deze auto pas echt beoordelen na een proefrit. Neem nu contact met ons op, dan zetten wij hem voor u klaar.
*****
Wij werken graag op afspraak, altijd even bellen voor vertrek. De auto kan inmiddels verkocht zijn of gereserveerd. Wij hebben twee locaties waar we werken Dijkhuizen 95 (dorp) en Westerweiden 28. (industrieterrein).
*****
Inruil van uw
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.