Bouwjaar | 26-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.824 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-700-KF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 31.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.824 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-700-KF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Okken Gieten |
Contactpersoon | Rick Kelly |
Adres | Oelenboom 8 |
Postcode | 9461 VA |
Plaats | Gieten |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 261225 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfokken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2018 - jun 2019
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 186 x 141 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 606 kg
GVW: 2.001 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Huisgarantie Okken: Bij Autobedrijf Okken streven wij naar beste service en kwaliteit. Afleverpakketten: Autobedrijf Okken Huisgarantie ( €0,- ) 6 maanden Autobedrijf Okken Huisgarantie Onderhoudsbeurt volgens schema Minimaal 1 jaar APK Gepoetst van binnen en buiten Autobedrijf Okken BOVAG garantie ( €695,- ) 12 maanden BOVAG garantie Onderhoudsbeurt volgens schema Minimaal 1 jaar APK Gepoetst van binnen en buiten Alle geadverteerde auto's op ViaBOVAG zijn inclusief het 12 maanden BOVAG-garantie pakket.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Peugeot is al jaren een van de meest solide automerken. Met Frans gevoel voor design en rijgevoel. Motion & Emotion. De auto is van het bouwjaar 2020 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Even een paar wel héél aantrekkelijke pluspunten van deze fraaie auto: een elektrisch bediend glazen panorama dak, een elektrisch bedienbare achterklep en een prachtig lederen interieur! Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! En allebei ook nog eens voorzien van massagefunctie tegen stramme rug en schouders. Schouders en onderrug krijgen een VIP-behandeling door de comfortstoelen. Natuurlijk behoren 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het digitale dashboard rekent mee, denkt mee en rijdt mee. Alle info overzichtelijk in beeld, overal. Door het combineren van beelden van vier camera's, biedt de 360 graden camera een naadloos en gedetailleerd beeld van de hele omgeving rondom deze auto. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Spraaksturing betekent dat u verschillende functies met uw stem kunt bedienen. Dankzij Connected Services heeft u overal en altijd uw dash
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.