Bouwjaar | 28-08-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.421 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 93-ND-ZT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.421 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 93-ND-ZT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autodeals Emmen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langestraat 190A |
Postcode | 7891 GM |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11923091 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodealsemmen.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2002 - 2005
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Lengte: 442 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.330 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 1.941 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 715 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: D
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard aflevering
- APK tot 05-09-2024
- 2 sleutels
- originele Nederlandse auto met NAP
!! ALLEEN GEOPEND OP AFSPRAAK!!
Wij zijn beschikbaar van maandag tot zaterdag, tussen 09:00 en 17:00. Om teleurstelling te voorkomen vragen wij u om een afspraak in te plannen voor een bezichtiging of proefrit. Als erkend RDW bedrijf kunnen wij uw auto op naam zetten.
Inruil is natuurlijk altijd mogelijk. Vraag een van onze medewerkers voor een taxatie.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.