Bouwjaar | 30-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.894 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-TX-XD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.894 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-TX-XD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Akkoord |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amerikaweg 54 |
Postcode | 9407 TM |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11471243 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoakkoord.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Peugeot 307 1.6-16V Premium Clima Navi Cruise
- Kenteken: 66-TX-XD
- Merk: Peugeot
- Model: 307
- APK tot: 03-06-2025
- Tellerstand: 232894 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1587 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: NFU
- Vermogen: 80 kW / 109pk
- Ledig gewicht: 1179 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 421 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 15"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Trekhaak
- Warmtewerende voorruit
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- Autotelefoon voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Aluminium interieur afwerking
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Auto Akkoord
Amerikaweg 54
9407 TM Assen
06-11471243
info@autoakkoord.nl
www.autoakkoord.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.