Peugeot 307 Break 1.6-16V XT 1e EIGENAAR N.A.P TREKHAAK

€ 2.899,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-08-2003
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 107.693 km
Deuren 5
Kenteken 19-ND-VP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Peugeot 307 Break 1.6-16V XT 1e EIGENAAR N.A.P TREKHAAK


€ 2.899,-

Algemeen

Bouwjaar 08-08-2003
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 107.693 km
Deuren 5
Kenteken 19-ND-VP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carsforlife
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Voor de blanken 4C
Postcode 7963 RP
Plaats Ruinen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20411986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carsforlife.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 176 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.244 kg
Laadvermogen: 606 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

BETROUWBARE PERSONENAUTO.

ZEER GOED ONDERHOUDEN MET ONDERHOUDS BOEKJES.

1e EIGENAAR

RIJD EN SCHAKELT PERFECT.


De Peugeot 307 is een van de meest veelzijdige gezinsauto's die na de millenniumwisseling is verschenen. Je kunt hem in liefst vijf varianten krijgen, waaronder hatchback, stationwagon en cabriolet. Het rijgedrag is comfortabel, het interieur praktisch. De grote kracht van de Peugeot 307 zit hem in het feit dat hij nauwelijks foutjes maakt: het is een veilige keuze als je op zoek bent naar degelijk vervoer. Daarmee vormt hij een interessant alternatief voor concurrenten als de Ford Focus en Volkswagen Golf. Deze

Bouwjaar 2003, werd geleverd van 01-03-2002 tot 31-07-2005 en kostte toen € 22,843.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2003 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 80 kW (109 PK) en een cilinderinhoud van 1587 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 182 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11.4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7.70 liter per 100 km en hij weegt 1244 kg. De wegenbelasting bedraagt € 165.- per kwartaal.

CARSFORLIFE OCCASIONS worden volledig en grondig gecontroleerd
schoongemaakt en rijklaar neergezet zodat u zorgeloos kunt wegrijden.

= Bedrijfsinformatie =

Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.

Let op: de inruilwaarde kan ook tussen verschillende autobedrijven flink verschillen. Een bedrijf gespecialiseerd in elektrische occasions, of bovag occasions zullen waarschijnlijk een lager bod doen op je auto.







CARSFORLIFE OFTEWEL AUTO'S VOOR HET LEVEN.


I.V.M DRUKTE ZIJN WIJ ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND





Wanneer u geïnteresseerd bent in deze auto, graag telefonisch of per mail contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.





Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 307 | De Franse evolutie

Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".

Autotest | Peugeot 307 De Franse evolutie

De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.

Plus

  • vernieuwende en doordachte vormgeving
  • vriendelijke prijs
  • zeer hoog veiligheidsniveau

Min

  • niet vrij van kraakjes en rammeltjes
  • centraal display slecht leesbaar bij zon
  • hoofdsteunen achterin te laag

Conclusie

Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.

Deel deze advertentie