Peugeot 3008 2.0 HDiF GT AUTOMAAT / EXPORT

€ 4.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-03-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 334.451 km
Deuren 5
Kenteken GZ-150-S Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Peugeot 3008 2.0 HDiF GT AUTOMAAT / EXPORT


€ 4.250,-

Algemeen

Bouwjaar 25-03-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 334.451 km
Deuren 5
Kenteken GZ-150-S Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Mark Tjeerdsma
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tramwijk NZ 46
Postcode 7831 GD
Plaats Nieuw Weerdinge
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29601630 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.marktjeerdsma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2009 - nov 2011

Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 184 x 164 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.514 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal

Motor and Clutch good!

= Bedrijfsinformatie =

Graag afspraak maken van te voren omdat ik niet altijd aanwezig ben!
Neem vooraf telefonisch contact op, om teleurstelling te voorkomen.
Autobedrijf Mark Tjeerdsma is een universeel autobedrijf die al meer dan 10 jaar ervaring heeft met het verkopen van personen- en lichte bedrijfswagens.
Kijk eens op onze website: www.marktjeerdsma.nl.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon

De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?

Autotest | Peugeot e-3008 Van ruimtewonder tot stijlicoon

De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • laag energieverbruik / groot bereik
  • superieur gevoel dankzij iCockpit

Min

  • bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
  • veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
  • ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over

Conclusie

Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.

Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.

Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.

Deel deze advertentie