Bouwjaar | 31-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.981 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 6-ZPP-18 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.981 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 6-ZPP-18 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Miro Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | ten Catestraat 35 |
Postcode | 9403 AX |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14455568 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.miroautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 520 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3962 x 1739 x 1471 cm
Wielbasis: 254 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Te koop nette Peugeot 208met vele opties!
Bouwjaar: 2013
De 208 ziet er netjes en fris uit voor zijn leeftijd, zowel van binnen als van buiten.
De auto start, schakelt en rijdt helemaal goed. Geen mankementen.
Beschikt over vele opties: airco, ingebouwde radio, elektrische ramen, toerenteller, centrale deurvergrendeling, etc etc...
APK tot 10-02-2025
Staat op vier goede banden!
Al met al een nette rijklare auto voor nog vele kilometers plezier!
Wij zijn RDW erkend.
U bent van harte welkom voor een proefrit en een kopje koffie bij ons in de showroom.
Al onze auto's staan te koop tegen scherpe internet prijzen.
Wij rekenen geen afleverkosten .
Wij zijn aangesloten bij de CARGO,RDW en lid van de Nationale Autopas
Inruilen is bij ons mogelijk.
Reserveren is niet mogelijk. Minimale aanbetaling is 20% van het aankoopbedrag.
Bij alle advertenties en aangeboden voertuigen zijn prijs-, schrijf- en tekstfouten voorbehouden.
Ons bezoekadres is ten Catestraat 35, graag even bellen van te voren om telleurstellingen te voorkomen.
Telnr: 0614455568 of 0636472405.
(Export: 0636472405.)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-208 | Klein maar verfijnd
Een elektrische auto wordt gekocht om... de elektrische aandrijving! Dat ligt voor de hand, maar het brengt wel een uitdaging met zich mee. Omdat alles om de techniek draait, is het belangrijk om continu actueel te blijven. Voor modeljaar 2024 is de Peugeot e-208 daarom voorzien van een nieuwe elektrische aandrijflijn.
De Peugeot e-208 voor modeljaar 2024 heeft een groot bereik dankzij een sterke, maar zuinige elektromotor. Gedraagt zich desondanks zo veel mogelijk als een conventionele auto.
Plus
- laag verbruik / groot bereik
- Unieke rijervaring dankzij i-Cockpit
- prima rijeigenschappen
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Niet leverbaar met Focal-audio
- Matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak
Conclusie
De Peugeot 208 is vernieuwd voor modeljaar 2024. Het front is opnieuw getekend voor een nog scherpere aanblik. De uitrusting is rijker geworden en het infotainment-systeem laat zich voortaan eenvoudiger bedienen. De aandrijflijn van de elektrisch aangedreven e-208 is sterker en zuiniger geworden, met een grotere actieradius als bijkomstigheid.
Het heeft allemaal tot gevolg dat het verschil tussen de compacte en middelgrote modellen van Peugeot kleiner is geworden. De ruimte en de wegligging blijven die van een compacte auto, maar de verfijning staat nu op een hoger niveau.