Peugeot 207 1.6 VTi Première|Motor niet goedAirco|Navi|LM-Velgen|Cruise Control|Led|

€ 950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-11-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.094 km
Deuren 3
Kenteken 15-KFN-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Peugeot 207 1.6 VTi Première|Motor niet goedAirco|Navi|LM-Velgen|Cruise Control|Led|


€ 950,-

Algemeen

Bouwjaar 11-11-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.094 km
Deuren 3
Kenteken 15-KFN-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Xeni Auto's Emmen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tweede Bokslootweg 18
Postcode 7821 AS
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55954224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.xeniautosemmen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 175 x 147 cm
Wielbasis: 254 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.655 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Peugeot 207 1.6 VTi Première

Deze Peugeot 207 komt uit 2009, werd geleverd van 01-07-2009 tot 31-12-2009 en kostte toen € 19.524,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 88 kW (120 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,0 liter per 100 km en hij weegt 1155 kg. De APK is geldig tot 11-11-2023 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 159,58 per kwartaal.

Inruil mogelijk!

= Bedrijfsinformatie =

www.xeniautosemmen.nl
info@xeniautosemmen.nl
Tel:0655954224

Openingstijden:

08:30-18:00 uur Maandag.
08:30-18:00 uur Dinsdag.
08:30-18:00 uur Woensdag.
08:30-21:00 uur Donderdag.
08:30-18:00 uur Vrijdag.
08:30-17:00 uur Zaterdag.
Zondag Gesloten..

Bezoekadres:

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 207 | Van de nood een deugd maken

Geeft sneeuw overlast of juist mooie plaatjes? Is een zuinige auto een bewuste keuze of een noodzakelijk kwaad? Voor beide geldt: het is het slimste om er het beste van te maken. Zoiets geldt ook voor milieuvriendelijke auto's. De "Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease" zou dankzij een verlaagd verbruik niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook nog eens heel vriendelijk voor de portemonnee.

Autotest | Peugeot 207 Van de nood een deugd maken

Bij de Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease draait alles om een lage leaseprijs (en minder om een lage uitstoot). Rijdt nog steeds prima, maar anno 2006 op maat gesneden voor de zakelijke rijder.

Plus

  • Laag verbruik, prima prestaties

Min

  • Minder geavanceerd dan concurrerende eco-modellen
  • Karige uitrusting

Conclusie

Geeft winterweer overlast of juist mooie plaatjes? Het is een kwestie van interpretatie: de ene ziet overal kwaad in, terwijl een ander er het beste van probeert te maken. En zo heeft Peugeot ook van de nood een deugd gemaakt. Feit is dat het merk niet dezelfde, geavanceerde milieuvriendelijke techniek in huis heeft als de concurrentie. Daarom legt Peugeot voor de 207 1.6 HDI BlueLease niet de nadruk op milieuvriendelijkheid, maar juist op een lage leaseprijs.

Omdat de aanpassingen aan de 207 BlueLease minimaal zijn, is de meerprijs snel terugverdiend. Bovendien zijn de aanpassingen effectief, want het beloofde lage verbruik is in de praktijk goed te realiseren. Geen van de aanpassingen hebben een negatieve invloed op de rijeigenschappen, dus de milieubewuste leaserijder komt met deze 207 BlueLease niet van een koude kermis thuis.

Deel deze advertentie