Bouwjaar | 21-03-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.753 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | PK-338-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 2.599,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-03-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.753 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | PK-338-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf H. Oosting |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pioniersweg 9 |
Postcode | 7826 TA |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 626838 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-oosting.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 137 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.535 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Bij Peugeot zijn extra's standaard. Innovatieve techniek voor meer veiligheid, en fraai design voor het oog dat ook wat wil. Motion & Emotion, is het motto. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Dankzij de elektrische bediening volstaat een druk op de knop als u open of dicht wilt rijden. Ook is de auto voorzien van: getint glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Met verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Peugeot helemaal compleet.
Maak nu een afspraak voor een proefrit! Welkom bij autobedrijf Oosting voor het kopen van een mooie en goede occasion bent u hier aan het goede adres,heeft u een leuke occasions op het oog vraag dan een van onze verkopers naar de mogelijkheden.Tevens ook voor inruil van uw huidige auto en /of garantie of een financiering kunt u bij ons terecht. Hele leuke Peugeot 206 CC voorzien van een goedwerkend elektrisch dak en andere leuke extra,s,deze mooie cabrio ziet er zowel van binnen als van buiten goed uit en rijdt als een zonnetje.
www.autobedrijf-oosting.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.