Peugeot 206 1.1 Pop' Art APK 04-06-2024 NAP

€ 1.650,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-09-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 214.747 km
Deuren 3
Kenteken 68-PN-FT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.124 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Peugeot 206 1.1 Pop' Art APK 04-06-2024 NAP


€ 1.650,-

Algemeen

Bouwjaar 10-09-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 214.747 km
Deuren 3
Kenteken 68-PN-FT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.124 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carsforlife
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Voor de blanken 4C
Postcode 7963 RP
Plaats Ruinen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20411986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carsforlife.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • getint glas
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 158 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 885 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.405 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 485 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal

Betrouwbare Peugeot 206 1.1

Rijd en schakelt perfect zoals het hoort.

Goed onderhouden met onderhoudsboekjes.

Nieuwe uitlaat
Nieuwe Banden


Mooi netjes en zeer zuinig in verbruik.

Deze Peugeot 206 komt uit 2004, werd geleverd van 16-10-2003 tot 31-12-2004 en kostte toen € 14,250.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 44 kW (60 PK) en een cilinderinhoud van 1124 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 158 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 15.4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6.20 liter per 100 km en hij weegt 885 kg. De wegenbelasting bedraagt € 81.- per kwartaal.

CARSFORLIFE OCCASIONS worden volledig en grondig gecontroleerd
schoongemaakt en rijklaar neergezet zodat u zorgeloos kunt wegrijden.

De Peugeot 206 is een auto van de FRANSE fabrikant geïntroduceerd als sterkhouder in het B-segment, ook wel de compacte klasse genoemd, waar verder auto's als de Renault Clio, Ford Fiesta en de Fiat Punto opereren. Tot op heden is de Peugeot 206, met inmiddels meer
dan 10 miljoen geproduceerde exemplaren, de meest verkochte Peugeot en tevens de meest verkochte Franse auto aller tijden.

= Bedrijfsinformatie =

Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.

Let op: de inruilwaarde kan ook tussen verschillende autobedrijven flink verschillen. Een bedrijf gespecialiseerd in elektrische occasions, of bovag occasions zullen waarschijnlijk een lager bod doen op je auto.







CARSFORLIFE OFTEWEL AUTO'S VOOR HET LEVEN.


I.V.M DRUKTE ZIJN WIJ ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND





Wanneer u geïnteresseerd bent in deze auto, graag telefonisch of per mail contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.





( ( PROEFRI

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie