Peugeot 206 SW 1.4 Air-line 3

€ 1.200,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-2006
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 205.700 km
Deuren 5
Kenteken 90-SL-GR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Peugeot 206 SW 1.4 Air-line 3


€ 1.200,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2006
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 205.700 km
Deuren 5
Kenteken 90-SL-GR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Prins
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bloemakkers 11
Postcode 9461 GX
Plaats Gieten
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)592 - 264666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfprins.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Peugeot 206 SW 1.4 Air-line 3


- Kenteken: 90-SL-GR
- Merk: Peugeot
- Model: 206 SW
- APK tot: 20-05-2024
- Tellerstand: 205700 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1360 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: KFW
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Ledig gewicht: 974 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 403 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 14"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Meer foto's volgen



Autobedrijf Prins
Bloemakkers 11
9461GX Gieten
0592-264666
info@autobedrijfprins.nl

www.autobedrijfprins.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie