Bouwjaar | 26-05-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.422 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 91-LT-GJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 999.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.422 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 91-LT-GJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RTO autoservice |
Contactpersoon | P Gort. |
Adres | Zuiderdiep 408 |
Postcode | 7876 AW |
Plaats | Valthermond |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 727012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rtoautoservice.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Peugeot 206 CC 2.0-16V|Leer|Airco|Cabrio|197.000 KM NAP|
- Kenteken: 91-LT-GJ
- Merk: Peugeot
- Model: 206 CC
- APK tot: 13-03-2025
- Tellerstand: 197422 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2003
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: RFN
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 1127 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 384 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare kap
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 16"
- Lichtmetalen velgen 16" met brede banden
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- CD-wisselaar
- Radio CD speler
Interieur
- Airco
- Aluminium interieur afwerking
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Gebouwd voor liefhebbers van autorijden, deze Peugeot 206 CC levert sportieve prestaties en onafgebroken rijplezier. Het is een auto met 197422 kilometer op de teller, het bouwjaar is 2003. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Stijl en comfort krijg je erbij in de vorm van een fraai lederen interieur. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! De techniek staat voor niets: het gebruiksvriendelijke dak gaat elektrisch open of dicht. Verder is de Peugeot uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Peugeo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.