Opel Insignia Sports Tourer 1.6 Turbo Business Executive|CAR-PLAY|200PK|

€ 18.950,-

Bouwjaar 09-03-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.335 km
Deuren 5
Kenteken XS-183-B Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Opel Insignia Sports Tourer 1.6 Turbo Business Executive|CAR-PLAY|200PK|


€ 18.950,-

Algemeen

Bouwjaar 09-03-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.335 km
Deuren 5
Kenteken XS-183-B Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Service Doorten
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dorpsstraat 17
Postcode 9462 PJ
Plaats Gasselte
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)599 - 564970 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodoorten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 194 x 150 cm
Wielbasis: 283 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.452 kg
Laadvermogen: 713 kg
GVW: 2.165 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Getoonde prijs is rijklaar, Inclusief Garantie, onderhoudsbeurt (volgens fabrieksopgave), nieuwe APK en poetsen. Voor meer informatie na sluitingstijd kunt u contact opnemen met 06-13 93 93 18. ( tot 21:00u ) Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend fouten zijn echter niet uit te sluiten door automatische invoer.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Insignia GSi | Tweede jeugd

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.

Autotest | Opel Insignia GSi Tweede jeugd

De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.

Plus

  • stil en comfortabel
  • scherp en snel indien gewenst
  • ruim, ook achterin

Min

  • in geen enkel opzicht vernieuwend
  • stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)

Conclusie

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.

Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.

Deel deze advertentie