Bouwjaar | 11-11-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.733 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-NSV-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 11-11-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.733 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-NSV-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopoets Beilen |
Contactpersoon | Arthur Bagramjan |
Adres | Ossebroeken 12E |
Postcode | 9411 VR |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16519021 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopoetsbeilen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 186 x 152 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.560 kg
Laadvermogen: 643 kg
GVW: 2.203 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Al onze auto's zijn in zeer goede staat. Bovendien poetsen en polijsten wij de auto's, zodat ze er weer uitzien als nieuw. Ook het interieur is professioneel gereinigd. Dit alles bieden wij als extra service binnen de scherpe prijs waarvoor de auto's worden aangeboden.
BEL VOOR EEN AFSPRAAK EN KOM LANGS VOOR EEN PROEFRIT.
INRUIL IS MOGELIJK.
Openingstijden:
Maandag t/m Zaterdag: 09:00 - 17:30
's avonds en zondag op afspraak mogelijk!
AUTO POETS BEILEN
Ossebroeken 12
9411 VR BEILEN
Mob: 0616519021
Tel: 0593566933
W: www.autopoetsbeilen.nl
E: info@autopoetsbeilen.nl
Disclaimer: ondanks onze inspanningen is het mogelijk dat er fouten zijn gemaakt in onze advertenties. Het is dan ook niet mogelijk rechten te ontlenen aan onze advertenties. Wij adviseren u al hetgeen u van belang acht na te vragen bij de aankoop van een auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.