Opel Insignia Sports Tourer 1.4 Turbo EcoFLEX Business Edition met e apk.

€ 6.399,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-05-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 222.443 km
Deuren 4
Kenteken 98-XDV-8 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Opel Insignia Sports Tourer 1.4 Turbo EcoFLEX Business Edition met e apk.


€ 6.399,-

Algemeen

Bouwjaar 23-05-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 222.443 km
Deuren 4
Kenteken 98-XDV-8 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nijmeijer auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Noesten 66
Postcode 9431 TC
Plaats Westerbork
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18963778 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nijmeijerautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4908 x 1856 x 1520 cm
Wielbasis: 274 cm
Inhoud laadruimte: 520/1.465 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.513 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.613 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 225/55r17

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Insignia GSi | Tweede jeugd

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.

Autotest | Opel Insignia GSi Tweede jeugd

De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.

Plus

  • stil en comfortabel
  • scherp en snel indien gewenst
  • ruim, ook achterin

Min

  • in geen enkel opzicht vernieuwend
  • stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)

Conclusie

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.

Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.

Deel deze advertentie