Bouwjaar | 20-09-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.170 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 37-XZG-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.170 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 37-XZG-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gerdes |
Contactpersoon | H.G.H. Gerdes |
Adres | Mr Ovingkanaal OZ 1A |
Postcode | 7891 EV |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 312420 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfgerdes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2010 - jul 2014
Modelcode: J
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.371 kg
Laadvermogen: 669 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 3.000 km
Garantie: PRIJS IS RIJKLAAR AFGELEVERD! OCCASIONS BOVEN DE € 1500,- MET EEN MAXIMUM VAN 200.000 KM ZIJN INCL 3 MAAND GARANTIE OP MOTOR EN VERSNELLINGSBAK!
PRIJS IS RIJKLAAR AFGELEVERD.! INCL GARANTIE OP MOTOR EN VERSNELLINGSBAK.!
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Gerdes is een echte dorpsgarage en opgericht in 2005 door Harold Gerdes. Harold is al bijna 30 jaar actief in de autobranche en heeft het bedrijf de afgelopen jaren flink gemoderniseerd en uitgebreid. Met onze vijf collega's en moderne apparatuur kunnen wij iedereen tot dienst zijn. Ons enthousiaste team besteed veel zorg en aandacht aan alles in en rond uw auto.
Onze klanten komen graag binnen wandelen voor een praatje of een kopje koffie, iets waar we erg trots op zijn! Klantvriendelijkheid en gastvrijheid staan bij ons dan ook hoog in het vaandel. Daarom houden wij van een laagdrempelige en transparante bedrijfsvoering. Zo weet u altijd precies waar u aan toe bent.
Wij zijn ook erkend BOVAG-bedrijf. Hierdoor bent u verzekerd van uitstekende service. Wij zorgen dat u zorgeloos de weg op kunt. Het BOVAG-keurmerk staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit en garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.