Bouwjaar | 30-09-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.118 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 04-NH-LV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.118 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 04-NH-LV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocenter Zuidwolde |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 2 |
Postcode | 7921 JR |
Plaats | Zuidwolde Dr |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 356687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocenterzuidwolde.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2002 - aug 2004
Modelcode: G / T98
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 171 x 143 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
rijdt en schakelt goed
boekjes erbij
nap pas erbij
apk 9-2024
2 originele sleutels
geen afleverkosten
whatsapp nummer 0626053162
Vorm, constructie, prestaties en techniek... Duitse auto's behoren tot de beste van de wereld, en dat is niet voor niks. Met deze Opel is een pittige rijstijl mogelijk, terwijl de motor toch spaarzaam met brandstof omgaat. Tot de uitrusting behoren ook 15 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare voorstoelen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Cruise control verlaagt de brandstofkosten en verhoogt het rijcomfort. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van met startonderbreker, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
Er is ook een tellerrapport van Nationale Autopas, dat geeft u zekerheid over de kilometerstand van deze auto. U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.