Bouwjaar | 22-09-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.659 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 20-SGK-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.659 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 20-SGK-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Priester Tourcaravans en Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langestraat 242LDS |
Postcode | 7891 GR |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53205209 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.depriesterklazienaveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4698 x 1814 x 1535 cm
Wielbasis: 2.685 cm
Inhoud laadruimte: 500/1.550 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 682 kg
GVW: 1.975 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 680 kg)
Max. dakbelasting: 90 kg
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 215/50R17
= Bedrijfsinformatie =
STERK IN ELK MERK VAN € 500,- T/M € 5000,-
DE PRIESTER KLAZIENAVEEN
INDUSTRIESTRAAT 100
7891 GV KLAZIENAVEEN
0591-393411 OF 0653205209
OPENINGSTIJDEN
MAANDAG 9.00 TOT 16.30
DINSDAG 9.00 TOT 16.30
WOENSDAG 9.00 TOT 16.30
DONDERDAG 9.00 TOT 16.30
VRIJDAG 9.00 TOT 16.30
ZATERDAG 9.00 TOT 13.00
CARGO EXPORT PARTNER
* EXPORT DOCUMENTEN
* EXPORT VERZEKERING ( GROENE KAART )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.