Bouwjaar | 26-10-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 299.146 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-PR-NT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-10-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 299.146 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-PR-NT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABS CarXpert |
Contactpersoon | Johan AB |
Adres | Verlengde Oosterdiep OZ 71 |
Postcode | 7884 TG |
Plaats | Barger Compascuum |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 349535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carxpert-abs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 177 x 175 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.445 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 226 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik in de stad: 12,6 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Prachtige en zeer fijn rijdende Nissan X-Trail 2.5 Sport Outdoor.
Met nieuwe cilinderkop en nieuwe koppeling.
Ook heeft de auto cruisecontrol en een achteruitrij-camera.
Trekgewicht geremd 3200kg!
= Bedrijfsinformatie =
U bent altijd van harte welkom en de koffie smaakt heerlijk bij ons.
Mocht u graag een voertuig willen komen bewonderen dan is het maken van een afspraak geen verplichting, maar wel aan te raden.
Alle moeite is genomen om de informatie op onze site zo duidelijk mogelijk weer te geven. Een tikfout is echter nooit uit te sluiten. Controleer dus altijd zelf bij aankoop of er zaken zijn die uw beslissing zouden kunnen beinvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.