Bouwjaar | 25-05-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.114 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 14-XDZ-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 8.948,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-05-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.114 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 14-XDZ-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Leeuwen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 18 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2010 - apr 2014
Technische informatie
Koppel: 196 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 705 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 677 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Hele mooie en rijk uitgeruste Nissan Qashqai met een sterke 2.0 benzine motor.
De Nissan heeft een extra mooie uitstraling door zijn glazenpanorama dak en mooie 18 inch lichtmetalen velgen.
Ook van binnen ontbreekt het u aan niets zo is hij voorzien van navigatie, climate control, cruise control, achteruitrijcamera en nog veel meer!
Ook is de Nissan voorzien van een trekhaak en mag maar liefst 1400 KG trekken!
2 sleutels, boekjes en NAP pas zijn bij de auto aanwezig.
Van Leeuwen Auto's afleverpakketten
Kies voor zekerheid of meer voordeel, kies het afleverpakket dat bij u past.
Standaard worden onze auto's rijklaar aangeboden; daarnaast bieden wij afleverpakketten aan,
Hierbij onze mogelijkheden;
Van Leeuwen basis: € 195,-
o Nieuwe APK inclusief voortkomende kosten.
o Tennaamstellen nieuwe auto.
o Vrijwaren inruilauto.
Van Leeuwen comfort: € 295,-
o van Leeuwen basis.
o Nieuwe olie.
o Nieuw oliefilter.
o Overige vloeistoffen controleren en eventueel bijvullen.
o 1 maand garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak.
Van Leeuwen premium: € 595,-
o Van Leeuwen comfort.
o Onderhoudsbeurt volgens schema.
o 3 maanden/10.000 KM volledige garantie.
Inruil of financiering zijn uiteraard mogelijk op deze auto.
= Bedrijfsinformatie =
De auto komen bekijken? Dat kan! U vindt ons aan de Kapitein Nemostraat 18 in Emmen.
Bellen alvorens u bij ons langs komt heeft onze voorkeur om teleurstelling te voorkomen.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 uur tot 18:00 uur.
Zaterdag: 08:30 uur tot 17:00
Zondag gesloten.
Telefoon: 0591-820350
E-mail: verkoop@vanleeuwenemmen.nl
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 0591-820350).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.