Nissan Qashqai 1.3 MHEV Premiere Ed. navi/clima/18LM /camera/trekhaak/cruise

€ 25.999,- incl. BTW

Bouwjaar 30-11-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 42.661 km
Deuren 5
Kenteken N-264-NV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Nissan Qashqai 1.3 MHEV Premiere Ed. navi/clima/18LM /camera/trekhaak/cruise


€ 25.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 42.661 km
Deuren 5
Kenteken N-264-NV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Borger Tom Ganzevoort B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Buinerstraat 1A
Postcode 9531 TH
Plaats Borger
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)599 - 234457 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumborger.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2021 - feb 2022

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 4 kW (5 PK)
Vermogen brandstofmotor: 104 kW (141 PK)
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 188 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.304 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 29-11-2024
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Schitterende NIssan Qashqai 1.3MHEV Premiere Edition van november 2021 met slechts 42.661km!! Zeer compleet! Nieuwprijs € 42.890,-!!!

= Bedrijfsinformatie =

Voor informatie kunt u bellen naar 0599-234457 of mailen naar verkoop@autocentrumborger.nl. Onze internetprijs is tevens onze showroomprijs. Al onze auto's worden rijklaar afgeleverd inclusief controle van olie/water/banden, geldige apk, 15 liter brandstof en 12 maanden BOVAG garantie. U kunt bij ons kiezen voor ons servicepakket waarvan de kosten € 495,- zijn, hiervoor krijgt de auto een afleveringsbeurt, nieuwe matten, volle tank brandstof, airco service, 12 maanden pechhulp en indien nodig een nieuwe APK keuring. De onderhoud - en instructieboekjes zijn bij ons ALTIJD aanwezig! Ook kunt u uw huidige auto bij ons inruilen. Informeer vrijblijvend bij ons via tel nummer 0599-234457 of mail naar verkoop@autocentrumborger.nl. Advertentie onder voorbehoud van invoerfouten en type aanduidingen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie