Bouwjaar | 30-01-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.837 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-ZLP-76 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.837 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-ZLP-76 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Smidts Roden B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Produktieweg 20 |
Postcode | 9301 ZS |
Plaats | Roden |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5016855 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.smidts.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov 2014 - sep 2017
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.885 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Aflverpakket: Deze auto wordt geadverteerd zonder het door onze klanten gewaardeerde afleverpakket van € 595,- (optioneel). Voor deze € 595,- krijgt uw aangekochte auto een onderhoudsbeurt (volgens schema), 24/7 pechhulp in Europa (wegenwacht), minimaal 1 jaar geldige APK, (Ford A1) kwaliteitscheck, een professionele poetsbeurt en een halve tank brandstof. Daarnaast bieden wij onze klanten gratis vervangend vervoer tijdens onderhoud en/of reparatie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Zeer complete Nissan Qashqai met de echte Nissan motor, met deze sterke 1.6i 16V turbo motor heeft een trekvermogen van maar liefst 1.500KG! De afneembare trekhaak is reeds gemonteerd.
De motor is voorzien van een distributieketting, deze hoeft u in principe nooit te vervangen.
Voorzien van een groot panoramadak, het maakt het heerlijk licht in de auto en kan wagenziekte bij kinderen voorkomen. De Tekna uitvoering is de meest luxe uitvoering, er is aan alles gedacht:
.- 360 graden camera
.- Full LED koplampen
.- 19"Lichtmetalen velgen
.- Keyless entry en keyless start
.- Navigatie met DAB audio
.- En nog veel meer luxe.
= Bedrijfsinformatie =
Wilt u uw eigen auto inruilen? Wij zijn doorlopend op zoek naar gebruikte auto's! Neem contact met ons op via 050-5016855 of c.vandermeer@smidts.nl en we maken graag een offerte op maat! Daarnaast is het maken van een proefrit uiteraard ook altijd mogelijk. We bieden ook de mogelijkheid; een proefrit aan huis, deze kan aangevraagd worden wanneer je binnen een straal van 50 kilometer woont vanaf de locatie waar de auto staat.
Deze auto wordt geadverteerd zonder de door onze klanten gewaardeerde afleverpakket van € 595,- (optioneel). Voor deze € 595,- krijgt uw aangekochte auto een onderhoudsbeurt (volgens schema), gratis pechhulp in Europa (wegenwacht), minimaal 1 jaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.