Bouwjaar | 09-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.511 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-221-XR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 09-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.511 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-221-XR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kraeima Scheper |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Romhof 14 |
Postcode | 9411 SC |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)593 - 540208 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kensautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2013 - mrt 2017
Technische informatie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 177 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.945 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 150 kWh/100km
Deze Nissan LEAF is innovatie op zijn best. Hij is ontworpen als een unieke combinatie van rijplezier en zorg voor het milieu. Deze auto heeft 166511 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2014. Met de elektromotor zoeft u fluisterzacht over de weg. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en elektrisch bediende ramen.
Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Van een paar vegen bij motregen tot maximale stand bij noodweer: de regensensor reageert zelfstandig en direct. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. Even op de startknop drukken en rijden maar: dat is het gemak van keyless start! U bent in deze Nissan ook voorzien van navigatiesysteem, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Een proefrit? Natuurlijk! Neem contact op en we maken een afspraak om u te overtuigen van deze kwaliteitsauto!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.