Mini ONE Mini Cabrio 1.2 Chili Business-NL auto-Leer-Navi-Led-18-

€ 18.950,-

Bouwjaar 04-01-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 60.018 km
Deuren 2
Kenteken KZ-815-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 75 kW (102 pk)

Mini ONE Mini Cabrio 1.2 Chili Business-NL auto-Leer-Navi-Led-18-


€ 18.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-01-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 60.018 km
Deuren 2
Kenteken KZ-815-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 75 kW (102 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Dolfsma
Contactpersoon Raymond Dolfsma
Adres Dijkhuizen 95
Postcode 7961 AH
Plaats Ruinerwold
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website garagedolfsma.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/40 R18
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 142 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.670 kg

Interieur
Interieurkleur: LEDER LOUNGE/SATELLITE GREY
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Afleverpakket (6)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Autotrust garantie

Deze Mini Mini Cabrio komt uit 2017, werd geleverd van 01-03-2016 tot 30-11-2017 en kostte toen € 34.875,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 75 kW (102 PK) en een cilinderinhoud van 1233 cc.
*****
De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,2 liter per 100 km en hij weegt 1180 kg. De APK is geldig tot 18-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
*****
Goed voor de dag komen? Dat gaat lukken met deze topklasse zakenauto. Deze auto is uitgerust met een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De auto is voorzien van een mooie en comfortabele lederen bekleding. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Het elektrisch bediende cabriodak opent en sluit automatisch. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
*****
Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een navigatiesysteem met harde schijf en het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Ook op de korte stukken is de cruise control een uitkomst. Kijk maar bij de benzinepomp! Ook is de Mini uitgerust met: lederen sportstuur en centrale portiervergrendeling.
*****
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mini Mini Cabrio samen. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters

BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!

Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters

De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.

Plus

  • soepele, maar levendige motor
  • comfortabel, maar veel rijplezier
  • speels, maar geen fragiel speelgoedautootje

Min

  • op details matig afgewerkt
  • achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling

Conclusie

Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.

Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.

Deel deze advertentie