Mini Mini Cabrio 1.6 Bruin metallic Leer/Stoelverwarming/Pdc

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-08-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 124.298 km
Deuren 2
Kenteken ZV-510-H Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Mini Mini Cabrio 1.6 Bruin metallic Leer/Stoelverwarming/Pdc


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 19-08-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 124.298 km
Deuren 2
Kenteken ZV-510-H Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf P. de Groot
Contactpersoon P. de Groot
Adres Kerklaan 39
Postcode 7848 AC
Plaats Schoonoord
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 546041 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfpdegroot.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2015
Modelcode: R57

Technische informatie
Koppel: 153 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 372 x 168 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.590 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Mini cabriolet 1.6 one
Bouwjaar: 8/2014
Km: 124298
Kleur: bruin metallic
Vermogen: 72kw/98pk
Benzine
Handgeschakeld
Radio/cd
Elek ramen
Elek spiegels
Lederen bekleding
Stoelverwarming
Mistlampen
Parkeersensoren
Start stop
Sportvelgen
Centrale vergrendeling
Boeken en sleutels compleet
Apk tot 8/2021
Financiering mogelijk!

 VOOR MEER INFO TEL 0591546041------OF MOBIEL 0653191052

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini Electric | Een groene Mini

Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?

Autotest | Mini Electric Een groene Mini

De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • geslaagde vormgeving
  • degelijk, solide gevoel

Min

  • bombastisch geluid standaard audiosysteem
  • forse prijs
  • kleine actieradius

Conclusie

Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.

En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.

Deel deze advertentie