Bouwjaar | 23-11-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.254 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | K-527-RT Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 7.350,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-11-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.254 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | K-527-RT Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jurjens Automotive |
Contactpersoon | M.W. Jurjens |
Adres | Setheweg 14d |
Postcode | 7942 LB |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.595 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
| Elektrisch bediende softtop | Airconditioning | Mini Boost audiosysteem | Elektrische ramen + spiegels | Centrale vergrendeling met afstandsbediening | Originele zwarte lichtmetalen velgen | Unieke kleurstelling | Chrome-line | Pepper-pakket | Parkeersensoren | SPORT button | Origineel windscherm | 2009 | 167.254 km | EUR 7.350 |
Mini Cabrio 1.6 Cooper Pepper (120pk)
Met een druk op de knop ontdoet de Mini Cabrio zich van de zwarte softtop. De zon schijnt volop. Wat een waanzinnig gevoel. De wind, het zicht rondom je, het geeft een gevoel van vrijheid en ontspanning.
Dit is de Mini Cabrio in de zeldzame, maar geweldige kleur - Interchange Yellow - gecombineerd met zwarte striping. Helemaal origineel af fabriek. De zwarte velgen staan hem waanzinnig en al het chroomwerk van het Chrome-line pakket maken het plaatje compleet. Zo zie je jouw Mini Cabrio toch het liefst.
Ook binnenin blijft een Mini een feestje. Het retro interieur geeft een dikke knipoog naar het verleden, maar biedt alle zaken die je wenst. Zo beschikt de Mini over airconditioning, origineel Mini Boost audiosysteem, elektrisch ramen en spiegels, SPORT button en parkeersensoren. Het dak is uiteraard elektrisch bediend. Leuk want naast helemaal open rijden, gaat bij het aanraken van de knop het dak eerst horizontaal naar achter. Zo ontstaat er een open dak terwijl het dak in feite nog gesloten is. Ook dit is een fijne stand om in te rijden. Druk je nogmaals op de knop dan klapt het dak in zijn geheel naar achteren open.
Dit is de Cooper. Dat betekent dat onder de motorkap de 1.6 met 120pk schuil gaat. Gekoppeld aan een heerlijk direct schakelende 6-versnellingsbak. De Mini is behoorlijk snel, maar combineert de fikse prestaties met een aangenaam laag verbruik. Zelfs als cabrio heeft de Mini een snaar strak onderstel. Echt een genot om in te rijden.
De Mini Cabrio werd origineel in Duitsland geleverd. Daar kende de auto slechts één eigenaar en hier in Nederland twee. Van de laatste eigenaar ruilden we dit exemplaar in voor een jongere versie van de Mini cabrio. Het onderhoud is grotendeels keurig gedocumenteerd middels het onderhoudsboekje e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.