Bouwjaar | 25-06-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.423 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.423 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Cabriohoeve |
Contactpersoon | Peter Meijer |
Adres | Julianalaan 9 |
Postcode | 9462 PG |
Plaats | Gasselte |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 513713 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.decabriohoeve.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 194 km/u
Ledig gewicht: 1.050 kg
GVW: 1.050 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart met grijs
Aantal zitplaatsen: 2
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Aflever- en rijklaarkosten (inbegrepen): Goed om te weten. Wij berekenen geen aflever- en rijklaarkosten. Wel zo transparant.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Aflevering APK en 3 maanden garantie (zonder meerprijs): De auto wordt afgeleverd met een nieuwe APK en 3 maanden garantie van het huis. Dat betekent voor ons dat je garantie hebt op eventuele gebreken die tevoorschijn komen of gebreken die niet waarneembaar waren ten tijde van de verkoop, als kers op de taart is het inclusief slijtage onderdelen.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Aflever- en rijklaarkosten"): Huisgarantie
Een Deep Crystal Blue Mica kleurige Mazda MX5 NC 1.8l met 126pk in de bijzondere Sendo uitvoering. Deze cabrio heeft een nette stoffen kap met achterruitverwarming, zwart met comfortabele nette steenkleurige lederen stoelen met stoelverwarming in 5 standen. Climate control met automatische Airco, 17 inch licht metalen velgen, Strut Tower Bar en 6.1" Alpine Satellite navigation. Daarnaast zijn de radio en cruise control te bedienen via de bediening aan het stuur. Welke is uitgevoerd in zwart leer, net zoals de handremgreep en versnellingspook.
Deze NCFL2 uit 2014 zie je niet vaak voorbij komen. Het is het laatste faceliftmodel van de 3e generatie Mazda MX-5. In 2008 voerde Mazda de eerste vernieuwingen aan de NC door, gevolgd door een nieuwe facelift in 2012. Als je de NCFL en de NCFL2 naast elkaar zet dan vallen de wijzigingen direct op. De voorbumper heeft onder andere een grotere grill, splitters aan de onderzijde en rechthoekige openingen voor de mistlampen gekregen.
De Sendo uitvoering is de eerste speciale editie die Mazda heeft uitgebracht voor het jaar 2014. Hij is uitgebracht in twee nieuwe kleuren waaronder deze bijzondere Deep Crystal Blue Mica kleur, welke erg goed tot uiting komt in het zonlicht. Deze nieuwe kleur is speciaal gecombineerd met zilveren buitenspiegels, zilveren rolbeugel en helder zilveren 17 inch licht metalen velgen.
Opvallend in het interieur is naast de zwart met steenkleurige bekleding het satelliet-navigatiesysteem van Alpine met een 6.1 inch touchscreen, Bluetooth-functionaliteit en deze kan zelfs als dvd-speler worden gebruikt.
Deze cabrio beschikt over een nette zwarte softtop met achterruitverwarming. Het liefst rijd je rond in deze mooie Mazda MX-5 met de softtop open. Maar mocht het nodig zijn dan klap je de softtop in enkele seconden dicht, zodat je ook op de minder mooie momenten kan blijven genieten van
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!