Mazda MX-30 Volledig Elektrisch E-Skyactiv 145 Private lease vraag het ons Staat in Hoogeveen

€ 29.500,-

Bouwjaar 25-05-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 12.655 km
Deuren 5
Kenteken R-423-BK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Mazda MX-30 Volledig Elektrisch E-Skyactiv 145 Private lease vraag het ons Staat in Hoogeveen


€ 29.500,-

Algemeen

Bouwjaar 25-05-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 12.655 km
Deuren 5
Kenteken R-423-BK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mastebroek's Autobedrijven B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonstraat 32
Postcode 7903 AN
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 264055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mastebroek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2021 - mei 2022

Technische informatie
Koppel: 271 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 500): Mastebroek garantiepakket: Kies voor de kwaliteit van een Mastebroek auto en de extra zekerheid van 12 maanden BOVAG-garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Overige informatie
Verbruik combinatierit: 173 kWh/100km

Iedere rit in een elektrische auto is een weldaad: u rijdt ontspannen en in alle rust, er is volop vermogen en u komt verkwikt op uw bestemming aan. Een elektrische auto is echt niet meer alleen voor korte ritjes. Het rijbereik van deze auto biedt voldoende ruimte voor uw dagelijkse ritten. Daardoor kan het opladen vaak 's nachts gebeuren. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Geen gekleum meer in de koude dagen. Het verwarmd stuurwiel voelt als een weldaad na het ijskrabben. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Ook het geluid aan boord is top-of-the-line. Het high performance audiosysteem levert superieure prestaties. Met dit systeem profiteert u onder andere ook van: navigatiesysteem, DAB ontvangst en achteruitrijcamera. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Een tunnel of invallende duisternis? De automatisch inschakelbare verlichting regelt de verlichting zelf en als het gaat regenen, schakelt de regensensor de ruitenwissers in. Net zo automatisch reageren de adaptive cruise control en de behulpzame parkeersensoren voor en achter. Starten en lopen, zonder contactsleutel. De keyless start signaleert de elektronische sleutel die u mee heeft en een druk op de startknop is voldoende.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. In een noodsituatie waarschuwt forward collision warning bij een dreigende aanrijding met een voorligger. Als een fietser of and

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie