Bouwjaar | 10-08-2001 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 265.036 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 05-HK-GF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2001 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 265.036 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 05-HK-GF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carsforlife |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voor de blanken 4C |
Postcode | 7963 RP |
Plaats | Ruinen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20411986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carsforlife.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R13
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 154 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 960 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.475 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 410 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 176 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
RIJD EN SCHAKELT PERFECT.
AIRCO
TREKHAAK
HOGE INSTAP
ONDERHOUDSBOEKJES
1XSLEUTEL
Deze Mazda Demio komt uit 2001, werd geleverd van 01-05-2000 tot 01-10-2003 en kostte toen € 15,200.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2001 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1498 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 160 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7.30 liter per 100 km en hij weegt 935 kg. De wegenbelasting bedraagt € 113.- per kwartaal.
De Mazda Demio heeft ondanks zijn onbekendheid veel te bieden. De Demio is een kleine auto, slechts iets groter dan een Ford Fiesta. De Demio is een zeer betrouwbare en plezierig rijdende auto. Enkele van de beste kenmerken van de Demio zijn de indrukwekkende versnellingsbak en de stuurinrichting. Andere elementen die de Demio de moeite waard maken, zijn de zuinige motor, het nette interieur en de hoge veiligheidsnormen die Mazda voorschrijft voor de Demio.
= Bedrijfsinformatie =
Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.
Let op: de inruilwaarde kan ook tussen verschillende autobedrijven flink verschillen. Een bedrijf gespecialiseerd in elektrische occasions, of bovag occasions zullen waarschijnlijk een lager bod doen op je auto.
CARSFORLIFE OFTEWEL AUTO'S VOOR HET LEVEN.
I.V.M DRUKTE ZIJN WIJ ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND
Wanneer u geïnteresseerd bent in deze auto, graag telefonisch of per mail contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.
( ( PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK ) )
Voor een goede en betrouwbare auto bent u bij ons aan het juiste adres
( ( GEEN AFLEVERINGSKOSTEN ) )
Deze kosten zitten al verwerkt in de prijs van de auto.
Wij houden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda Demio | Junior MPV
Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. De Mazda Demio is geen mini-MPV, maar kan zich ook niet meten met de volwassen MPV's. Daarmee heeft Mazda een heel eigen marktsegment gecreëerd: dat van de "junior mpv". Het enige aanbod in dat segment is de Demio. Hoe is het om tegelijkertijd winnaar en verliezer te zijn?
De Mazda Demio is een maatje kleiner en voordeliger dan andere ruimte-auto's en haalt daar zijn voordeel uit. De rijeigenschappen en ergonomie zijn slechts gemiddeld.
Plus
- praktisch
- goed weggedrag
- goedkoop
Min
- te kleine voorstoelen
- ouderwetse vormgeving interieur
- ramen beslaan snel
Conclusie
De Mazda Demio heeft geen specifieke zwakke punten, maar scoort toch niet meer dan een voldoende. De auto weet niet te overtuigen omdat de concurrentie het zo veel beter doet. De veel goedkopere Daewoo Matiz biedt ongekend veel waar voor z'n geld terwijl een (veel duurdere) Fiat Multipla steeds weer weet te verbazen door een briljant concept. Dergelijke auto's verrassen de eigenaar keer-op-keer. De Mazda Demio daarentegen biedt precies wat Mazda belooft en niets meer dan dat.
Als Mazda meer aandacht had besteed aan een origineel vormgegeven interieur met meer bakjes, vakjes, houdertjes en niet te vergeten een paar volwaardige voorstoelen had Mazda een aanrader van de eerste orde in huis gehad. Maar nu is Mazda de enige aanbieder van een "junior MPV" en zijn prima rijeigenschappen en voldoende functionaliteit blijkbaar genoeg.